Tisdag

SHOOOOOOO :) min dag har varit ganska kul, faktiskt :D Drog först till tandläkarN hehe, det gick bra ^^ Sen drog jag hem till Evelin som låg och sov men jag väckte henne genom att stå och skrika på hennes gård.. hehe älskar dig med sötis. IAF, vi va hos henne ett tag och sen kom Elina också så Evelin fixade sig sen drog vi till Årsta och träffade Lovisa och Louise. Efter det drog vi hem till Lovisa och bara tog det lugnt, hahahaha men jag och Evelin skrattade åt en sak och det har vi skrattat åt hela dagen "tttt-aaa-a-alk to the hand bitch" HAHAHA kul osv.. :D Sen satt vi mest och pratade, skitmysigt. Efter det drog jag och Evelin hem till henne och bakade kladdkaka mähähähä, den var god och tog slut .. snabbt. Iafffff vi åt mat, sen drog vi till baresso lite senare och satt med hennes 2 killkompisar en stund, sen drog jag mig mot kristineberg och träffade Johan. Vi var mest ute i ZOOOOLEN men sen drog vi hem till honom och bara kollade film och lyssna på musik o så.. Nu kom jag iaf hem och jag är skittrött så ska sova ut imorgon, för en gångs skull -.- Den jäveln som väcker mig ska dööööö :D Men NU ska jag äta rostade mackor och kolla på film, puss

Louise jag och Evelin

Hahaha jag och Eve

JohäääääääääääN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0