Landääää

SHOOO ALLA KATTEEEEEEEEEEEEEEr =D nääää men iallafall, har det TRÅKIGT här på landet. en vecka var okej men nu saknar jag Stockholm och alla vänner SÅHÄÄÄÄÄR mycket :( Tur att jag har en telefon iallafall så jag kan kontakta människor mähähähä... Men nu så gör jag ingenting, kan itne vara ute för att det är så varmt buuuh :( Men aaa det ordnar sig osv, fast det e 40 grader ute -.-.. MENNNNNNNNNNNN iaf, nu ska jag väl fortsätta göra absolut ingenting så hörs vi när vi hörs. BTWWWWWWWWWWW, kommer hem om 1 vecka och 4 dagar typpp.. Aja pusspuss, här får ni en braig låt också <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Din flodhäst börja blogga då! <3 You

2010-07-09 @ 15:08:00
URL: http://enligtelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0