Korv är gott

CHACHA, är skittrött :( IGÅR mötte jag upp Alice runt två och gick till donken diiiiiiirrrrrrrmode och sötnosen bjöd mig på mat haha :D Vi pratade en massa och sen drog vi hem till mig och kollade på film, skitmysigt. Vi satt en stund på balkongen men det började ösregna när vi kom heheheh -.- IAF, sen gick vi ut lite senare på kvällen och köpte choklad och satte oss på ett tak och lyssnade på musik och pratade osv :) Sen drog vi hem och fixade oss för att dra och träffa några, men det blev bara ett jävla massa fucking tunnelbaneåkande hit och dit blabblabla men vi hade kul iaf, blalblbla hehehe :) Men IAF, vi gick hem till mig sen och satt på balkongen i cirka.. en minut men det var skitkallt så vi gick in igen O.o Vi kollade på film men jag somnade dirr, sen på morgonen gick alice och nu är jag hemma... Ikväll ska jag nog träffa Evelin, annars hittar jag på något annat :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0