17 juni :D

SHOOOOOOOOOOOOOO, igår mötte jag upp Elina klockan fem och vi va med Johan Adam och Lovisa en stund, sen gick vi hem och åt mat hehehe, och efter det drog vi och mötte upp Elinas kompis Anna.. :) Vi åkte till kristineberg och mötte upp Adam Johan och Lovisa.. igen. Vi åkte till fridhems och träffade Evelin och sen drog vi till Lilla Essingen och gjorde ingentIIIIIIIIIIING hehehe, men det var väl mysigt, fast kallt-.-. Sen åkte vi till donken i fridhemsplan och bara.. satt xp Sen åkte jag och Elina hem till mig runt 11 och käkade godis, rostade mackor och drack oboy, hehehe.. :) Sen kollade vi på film fast jag somnade som vanligt efter 5 minuter.. Aja nu drog hon iaf, och jag ska fixa massa och sen ska jag troligen grilla ikväll med några friends. Det är ju min sista dag i Stockholm på TRE VECKOR så.. Aja vi hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0