TILLBAKA

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =D fett längesen jag var här hähähähähä fast lol ingen läser min blogg anywayys :D Jaaaa än så länge har jag varit på landet 3 veckor, sen direkt när jag kom hem åkte jag till norge med mina kusiner, pappa och benny osv, det var SCHUUUUKT fint! Sen kom jag hem och var med vänner heeela tiden och det blev KNAS I ORTEEEEEEEN direkt hahahaha, nä men det blev lite problem efter en händelse så jag drog till norrtälje i 4 dagar ungefär, DÄR JAG TAPPADE MIN MOBIL I VATTNET -.- great.... men har ändå en annan mobil hähähä.. aaa iaf, sen i förrgår kom jag hem, och igår träffade jag ebba, och vi lufffade runt och snacka osv, sen mötte vi upp johan laurens lovisa och tiandra.. sen drog vi till fridhems och mötte upp johans chompisar, och sen åkte vi hem till johan och kollade film, åt och åt.. =D ska träffa ebba om 2 timmar ungefär och då ska vi busaaaa lite, neee men aa :) vi hörs sen pusspusspuss
Nathalie Hjertis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0