Ointressant

TJA MINA 500000 BLOGGLÄSAREEEEEEEEEEEEEEE =DDDDD minus 499999 hähähähä :) det här gjorde jag igååååår - mötte upp ebba och vi luffade runt hela dagen, SEEEEN vid 9 gick vi på bio med viktor och anton och såg beck, skitbra film btw :) sen gjorde jag faktiskt inget mer den dagen... :O
MEN IALLAFALL IDAG på dagen gjorde jag inget speciellt, köpte present till min lillebror osssvosv, men sen runt halvnio mötte jag upp evelin i gullmarsplan så pratade vi en hel del om allt mellan himmel och jord :D sen drog vi till årstaberg där vi träffade lovisa, louise, tiandra, natta, felicia, kevin och några andra hahaha okej ingen bryr sig om vad dom jag träffar heter tror jag men... O.o aa, inge speciellt hände, sen skulle lovisa käka så jag följde med henne till liljeholmen där vi åt CHEEEEESEBURGARE och det slutade med att vi badade i liljeholmskajen. inte för o skryta men vi skrattade i mer än en timme i sträck HÄHÄH. Aaaa sen drog jag faktiskt hem, och nu har jag gjort ingenting i några timmar och ska nog kolla på OC nu, vi hörs imorgonnnnn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0