Jajajaja

Okej, nu har jag bestämt mig! :D Jag ska börja blogga regelbundeeeeeeeet igen, och min mobil är så flashig att jag tillochmed kommer kunna mobilblogga, måste fan skaffa lite läsare..

AJAAAAAAA :D Iallafall, det här har jag gjort som senaste dagarna
Torsdag - Jag var med emma heeeela dagen och vi var på donken och snackade igenom massa gammal skit och redde ut allt och nu är vi väl vänner agaiiiiiiiiiiiin :) Sen drog jag och mötte evelin i gubbängen centrum så satt vi och snackade om hennes älskade täbyyyyyyyyy, sen drog vi till waynes med markus och fikade i flera timmar, skitTREVLANSSSSS DU VET. aaaa iallafalllllll, sen drog jag hem efter det.. SLUT PÅ DEN DAGEN :)
Fredag - Var med emma den dagen också, lyckades även få igång mitt brandalarm eftersom jag är en mästerkock! Sen drog jag och träffade lovisa en stund och snackade, seeeeeeen mötte jag evelin och vi drog till västerhaninge, KNAS I ORTEN KOMPIIIIIIIIIIIIIS. Där mötte vi Alex Kitte och någon annan tönt, hahaha ne driver han va snäll. Lufffffade runt sen drog jag och Evelin hem till mig runt 12 och lagade mat och kollade på bert(fjert) :D och sen somnade hon och pratade i sömnen halva natten WOHOHOHOHO...
Lördag - JAAAAAA, idag har varit en seg och mysig daaaaag. Jag och evelin vaknade någon gång när klockan var någon tid, sen drog vi till baresso och fikade(VI SATT DÄR I 5 TIMMAR, keeeeeeeewl). Sen kom markus dit, sen kom även någon alex KENTTAAAAAAAAAAA. Aaaa sen drog vi hem t eve och kekaaaa varma mackor, sen mötte vi tufffffa grabbarna igen och drog till någon men det var skittråkigt så vi drog och kollade på film istället, jag, eve, alex, markus och hanna :) Sen drog jag hem och blev jagad av några idioter TREVLANS.... -.- 

aja vi hörs imorgon pusspusspuss ingen kommer orka läsa inlägget men whatever pusspusspuss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0